مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 تیر 1401 ساعت 09:022022-07-07فناوري

دروازه عتبات| تامین 14 سایت سیار جهت پایداری ارتباطی در مسیرهای منتهی به مرز مهران


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: 14 سایت سیار جهت پایداری ارتباطی در مسیرهای منتهی به مرز مهران تامین و 4 دستگاه سایت سیار جاده ای برای رفاه زائران استقرار یافته است.

- عباس بیرامی مدیرکل اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام صبح امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: یکی از وظایف اصلی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات برنامه ریزی، پشتیبانی و توسعه زیرساختار و توانایی های مخابراتی و اطلاعاتی همچنین تکمیل و ایجاد زیرساخت ها و توسعه وسایل ارتباطی در اقصی نقاط استان و مناطق محروم است که اقدامات موثری در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی در زمینه ارتقاء و پوشش گسترده شبکه های ارتباطی در ایام اربعین در مرز بین المللی مهران که با ورود بیشمار زائرین این خدمات افزایش پیدا کرده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام ادامه داد: در همین راستا در پایانه مرزی مهران اقداماتی از جمله افزایش پهنای باند پایانه مرزی اسقرار موکب، تامین 14 سایت سیار جهت پایداری ارتباطی در مسیرهای منتهی به مرز مهران، استقرار 4 دستگاه سایت سیار جاده ای انجام پذیرفته است.

بیرامی تصریح کرد: همچنین ایجاد سایت های جدید تلفن و اینترنت در روستاهای مسیر اربعین و توسعه شبکه فیبر نوری مرز مهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دروازه عتبات| تامین 14 سایت سیار جهت پایداری ارتباطی در مسیرهای منتهی به مرز مهران

دروازه عتبات| تامین 14 سایت سیار جهت پایداری ارتباطی در مسیرهای منتهی به مرز مهران